Kelab Pengguna
@SMKSB_


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera. Blog ini ditubuhkan sempena Pertandingan Kepenggunaan membuat Blog. Blog ini adalah berdasarkan tajuk "Aduan Pengguna dalam Industri Telekomunikasi" di bawah kod tajuk BBM1.

Kulim, Kedah ▴ http://KelabPengguna-SMKSB.blogspot.com


Kelab Pengguna @SMKSB_
Aduan Pengguna Yang Diambil Kira on Friday // 0 comments:


Assalamualaikum,

          Setiap orang sudah pasti mengetahui bahawa kita sebagai pengguna mempunyai hak masing-masing. Jadi, hari ini saya nak beritahu bahawa kalau kita ada aduan berkaitan dengan telekomunikasi boleh rujuk di sini. Sistem AduanSKMM adalah satu saluran komunikasi menerusi Internet untuk pengguna membuat aduan kepada pihak Suruhanjaya tentang sebarang isu berkaitan dengan sektor komunikasi dan multimedia yang merangkumi:

Telekomunikasi 
Penyiaran 
Perkhidmatan Internet
Perkhidmatan pos/kurier 
Pensijilan digital

          Sekarang ini saya nak bercerita tentang aduan dalam industri telekomunikasilah. Sekiranya ada aduan boleh lah buat aduan di laman sesawang SKMM yang saya dah beri dekat atas tadi. Kalau tidak tahu nak buat aduan pula boleh jenguk di blog kawan saya ini. Dia ada beri langkah-langkah untuk membuat aduan



Entri Terdahulu | Entri Terbaru



Blog Pengguna